Странице

уторак, 15. август 2017.

Zaful black dress



Hello lovely people!
Here is my new outfit post. 
This stunning black embroidered dress (here) is from Zaful online store. 
When I saw it I had to have it. Also I have this dress in orange color (you can see in this post - here )
It's so beautiful and well made. Definitely favorite summer piece in my wardrobe.
Enjoy!

Zdravo dragi moji, evo me sa novim outfit postom. 
Ova savršena haljina sa veženim detaljima (ovde) stigla mi je sa Zafula
Imam istu takvu i u narandzastoj boji (možete je videti u postu - ovde ) :) Obožavam je, savršena je za vrele letnje dane.
Uživajte u fotografijama! :)









dress/haljina Zaful
watch/sat DKNY
bag/torba Tfy
sunglasses/naocare Missoni

38 коментара:

  1. Beautiful dress my dear, I love this embroidery :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Wonderful style! You look amazing as always!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan outfit, draga Vesna. Zaful je super sajt, a Vi stvarno imate ukusa. Ja sam očarana.
    Zapratila sam Vas pa ako želite pogledajte moj blog!
    Želim Vam prijatan dan!

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks a lot :D

    great outfit as usual

    NEW WISHES POST | OMG!!! Web Favorites That BROKE my HEART!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  5. I like the floral embroidery of this dress! ^-^
    Lovely pics dear!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  6. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    ОдговориИзбриши
  7. Predivna haljina! Super post! <3

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши