Странице

недеља, 7. јануар 2018.

Zaful outfit



Hello my loves and welcome to the new post on my blog! I want to wish you all Happy New Year! I wish you all the best, to be happy and satisfied, and healthy which it most important! Today we have new outfit post with this amazing coat from Zaful, check it here. It is one of those 'eye catching' pieces, I really love it. I also love this cool bag (here). I've been looking for similar ones for a long time.


Zdravo dragi moji! Kao prvo želim da vam čestitam Novu godinu i da vam poželim sve najlepše, da budete srećni, zadovoljni i zdravi, naravno jer to je najbitnije! 
Danas sam tu sa novim outfitom, prvim u ovoj godini. U glavnoj ulozi je neobični crni kaputić, (pogledajte ga ovde) i prelepa roze torbica (ovde). Ne mogu da se odlučim šta mi je lepše, dugo sam tražila ovakve komade i na kraju sam ih našla na Zafulu. Nadam se da se i vama dopadaju. :)









coat/kaput Zaful
brooch/broš Chanel
skirt/suknja Zara
bag/torba Zaful

sunglasses/naočare Gucci
watch/sat Dolce Gabbana

7 коментара: